9


ای زیبای فتنه گر

با نگاهی بر من بنگر و با تبسمی از کنار من بگذرهر زمان پروانه وار بر گرد مأوای تو برای ارضای روح و قلبم از نور جمالت طواف میکنم

سحر گاهان و در ظلمت نیمه شبان در کوی تو پر میکشم ولی طعم تلخ فراغ میچشم

با من بگوی که چگونه باید تن و جانم را در کنار تو و برای رضای قلب سنگ تو

بسوزانم.دیگر این زندگی دور از تو برایم گورستانی بیش نیست.

آیا وجود من لایق فدا شدن در راه تو نمی باشد.تو را به زیبائیت سوگند میدهم با اشاره ای به من اجازه بده کنارت باشم تا بر سرشک دیدگانم کوئی را که بر آن پای مینهی بشویم و با نوک مژگانم مکانی را که بر آن مینگری پاک گردانمبر سباوتم رحمت آور و دریچه مقاومت قلبت را ببند

از آن گاهی بترس که وبال آه های سوزان عشاقت دامنت را بسوزاند و اشکهای خواستارانت تبدیل به سیلی عظیم شود و پایه های تخت غروری که به آن تکیه زده ای از میان بردارد 

*************************************

اشک من دیگر نمیخشکد بروی دیده محزون من

مرغک روحم نمیگیرد پر از روی دل مجنون من

لحظه ای قلبم نمی ماند ز درد و آه و اندوه ستم

آتش عشقم نمیکاهد در این تاریکی بی چون من

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سالار
ساعت22:30---21 آبان 1391
سلام بر اوغول بالا نجسن بتر وبلاگن وار احسنت سنه سالار هستم سردار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





7 / 1 / 1391 11 PM |- ƤƐƴɱǺƝ -|

ϰ-†нêmê§