5



دلدار عزیزم

 

 

 

مدتی است که رویاهای من از  حالت همیشکی خود پای فراتر نهاده و

 

 

 

نوسان روح من کمی در مسیر امیالم پیش رفته

 

 

دیگر چون گذشته مانند زمانهای رنج بار و تلخی افزای دیرین از خواب

 

 

 

نمی هراسم و از خوابیدن اِبا ندارم

 

 

هنگامی که خورشید زمین و زمان را نور گسترانیده و حقیقت زندگی بر

 

 

 

جانهای حساس و قلوب پر احساس گرد غم فشانیده وصول به عشق تو

 

 

 

نیز امکان پذیر نمیگردد چشمان زیبا و معصوم تو که بر زمین دوخته شده

 

 

 

حتی نظری بسوی من نمی افکند

 

 

بدین جهت به خواب پناه میبرم تا در رؤیای خیال انگیزش سردر آغوش تو

 

 

 

بگذارم و از دل پر درد سرود عشق بر آرم

 

 

تو ایده آل من در تجسم افکارم همانگونه که هستی جله گر میشوی و

 

 

 

بی آنکه مانعی وردائی قادر باشد این پیوند ارواح ما را بگسلد دست در

 

 

 

آغوش هم می افکنیم و بر چمنزار های دور بر فراز چشمه سازهای

 

 

 

شفاف گام می نهیم و فارغ از درد هجران عشق می ورزیم محبوبم این

 

 

 

نعمت بزرگ را که بر من ارزانی داشته ایبخاطر قلب مهربان و عشق

 

 

 

پرورت از من دریغ مکن باز در شبانگاهان هنگامیکه احساس تنهائی

 

 

 

میکنی در دل رؤیای من خود نمون باش

 

 

همیشه با آغوش باز و هر زمان با دلی از مهر و عشق در انتظار تو

 

 

 

هستم

 

 

********************************************

 

 

دل دردمند من را تو همی دوا توانی

 

 

مشکن چنین دلم را مفکن با نا توانی

 

 

ز فسانه ها که گفتی همه عهد خود شکستی

 

 

بخدا به سوز آهم کنمت بن جوانی

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





27 / 11 / 1390 3 PM |- ƤƐƴɱǺƝ -|

ϰ-†нêmê§